Sunday, December 12, 2010

Dajte da pije drugar moj,jer njemu danas nije lako ;) to nisu suze to je znoj,taj covek nikad nije plako !

-Mozes li odgovoriti 50 pitanja,o jednoj osobi?
aham...

-Njegovo/njezino ime?
Elko :D 
-Da li se slazete?
Povremeno
-Koliko godina ima?
20 :$
-Ima li decka/curu?
hmm...Da !

-Je li on/ona ikad kuhala za tebe?
nije...x)

-Jesi li ikad poljubila tu osobu?
Da....:)
-Koliko ste bliski?
dovoljno :)
-Nadimak?
Medo :)
-Je li on/ona ima nadimak za tebe:
na-a :$ nebi trebalo 

-Koliko puta dnevno razgovaras s tom osobom?
svaki dan po pola sata najmanje

-Bili mogla živjeti s njom/njim?
daa..toP osoba :)

-Koliko dugo poznas ovu osobu?
uhh...5 mjeseci :$ ali ga dovoljno volim
-Jesi ikad bila u shoppingu s ovom osobom?
hehehe ne !!!
-Da se ikad preselis u inozemstvo,bili ti ta osoba nedostajala?
puunjooo...smrc :( Kada odem u Makedoniju jedna od rijetkih  osoba koja ce mi nedostajati :)

-Jesi li ikad napravila nesto glupo ili ilegalno s ovom osobom?
haha more bit :S

-Je li znas bas sve vezano uz tu osobu?
ne bas sve....:D

-Jesi li ikad zaboravila rodjendan toj osobi?
sry.. ni sad nez koji mu je datum.. :D

-Jeste li ti i ta osoba ikad spavali u istom krevetu?
nee....sta ti mislis ko sam ja? :S

-Jesi li ikad posudjivala odjecu s tom osobom?
neeee... mada mi se svida jedan dux :)

-Bili voljela na jedan dan biti ta osoba?
da... :D

-Jesi li ikad cula kako ta osoba pjeva??
Rijetko kad pijeva,vise prica  :D :)

-Je li ti i ta osoba imate pjesmu?
daa...Kazanova i Trazio si sve.. :P

-Jeste li ti i ta osoba ikad bili u svadji,koja je trajala vise od dva tjedna?
aham...cak i mjesec dana :(

-Je li ikad izlazis s tom osobom?
hahah... pa ponekad :)

-Da li znas kako tu osobu napraviti sretnom?
kad me vidi on umre od smijeha... :D

- Da li ti i ta osoba puno pricate?
daa...al ja vise !! :P :D

-Da li ga volis?
puuunjo puuunjo!!

-Jesi li se ikad potukla s tom osobom?
neee... :) mada bi ga prebila kada bi digao ruku na mene :P

- Imas li nesto posebno za reci toj osobi?
haha.volim volim volim volim punoo ! :D :)

-Sto mislis oce li ona isto ovo napisati za tebe?
mah nema potrebe,nepise on ova sranja . :D

No comments:

Post a Comment