Sunday, December 12, 2010

Sjeti me se jednog dana,zaboravi proslu tugu !

Sjecaš li se kako smo se voljeli nekad... Sjecaš li se vremena onih kad sam bila samo tvoja, a tvoja ljubav samo moja.... Sjedili smo tamo na onoj klupi Pod borovima tamo smo se prvi put poljubili ..Jedno drugom tajne otkrili,toliko puta suze prolili..Tamo se  i svađali i  mirili tamo smo ljubavi jedno divno vrijeme zivjeli ..Sad kad je svemu kraj bar jos jednom pogledaj ME i reci da si me volio iako si me nakon svega lijepog povrijedio..Zasto si postao odjednom hladan možda nikad saznat necu ,kažes da si me volio...da...volio si me.... Voljela sam i ja tebe,samo si mi ti tekao kroz vene ..Al gdje je odjednom nestala sva carolija... Voljela bih vratit vrijeme bar na tren jos jednom zagrlit te,iako sam sada s njim i polako pocinjem da ga volim,uvjek ces mi znaciti nesto iako za tebe vise ne mogu da se borim,umorili smo se i srce i ja... Sto je ostalo od nas,par slika i izguzvana pisma par poljubaca i bezbroj uspomena ..ti si bio samo jedan,Ljubav takva ponovit se nece,jer srce sam ti dala eh ko da nisam znala da si muskarac i da ces ga slomit ko i drugim zenama jer to ti je u genIma... Al sad je kasno da se ucini bilo sto ja sam njegova i ona ce biti uskoro tvoja kasno je za nas dvoje i nikad vise zajedno necemo biti al poslje svega ne želim od tebe kriti,da mi falis...iako pred svima to krijem,želim ti reci da sam te voljela i za nas bi se opet borila.. Ali ti se nikaDA neceš  promjeniti uvjek ces traziti pored mene jos jednu,bilo to ona ili neka druga..Mnogo sam ti oprastala,ali vise nemam ni snAge ni volje..i Al kunem ti se svim sto imam...nikad vise necu muskarca da volim...

No comments:

Post a Comment