Sunday, December 12, 2010

Vrijedan si vise od mog zivota :D

 -Bio si ono sto se jednom ima...ImaLi smo nesto sto se jednom osjeti!!
Usao si u moj zivot spontano, kao igrom sudbine .. Usao si onda kada mi je najvise od svega trebaLo necije razumjevanje i podrska u biLo kojem momentu !! 
Oboje znamo sta smo jedno drugom znaciLi .. PronasLa sam u tebi sve ono sto sam svo vrijeme traziLa, ono o cemu sam sanjaLa!!Mirnu luku, osobu koja ce me cijeniti i koja ce me voLjeti.
ObozavaLa sam tvoj zagrljaj u kojem sam se uvijek osjecaLa sigurnom...
Moja mama je za tvoj zadatak smatrala samo da me cuvas...Tada sam osjecaLa da mi niko nista ne moze jer imam tebe, i kada mi je biLo najteze sama pomisao na tebe zamisao tvoga lika me je ispunjavaLa i ciniLa da i dalje slijedim svoje snove...
Nikada se nisam predavaLa, ma koliko tesko da je biLo...Ali evo saad smo tu ... Na kraju nase price :/

No comments:

Post a Comment