Sunday, December 12, 2010

Mala baRbika :D

Nisam vise klinka stvarno nisi fer Ja sam mala barbika sto ostavlja je ken Nisam tvoja nisam nicija znam da me zelis to je zelja svacija...
znam te onaj period kada dodju losi dani pa ostanes u sobi na krevetu u tami ti I pesma sami dok srce ludo radi mali zvuk klavira sto iz bedaka vadi ukljucila si pleyer sada slusas moj cd sutnuo te decko znam lose ti je sve al glupa mu je prica da nije on za tebe zasto sada places ma reci ko ga jbe

ti si nesto posebno sto nikad nece imati veruj mi na kraju on ce tebe traziti samo tuznim ocima da se vratis moliti kaze da si posebna sto nece svako dobiti jedan mali osmeh nece nista da te kosta stvarno puno znaci toplina kojim zraci ucini me jacim kada prodje mi kroz zile jer ljubav je tad jaca jaca od svake sile..
ja sam lutka srcem poput misa kada te nema u dusi mi je kisa zasto ucini nikad necu shvatiti znam da me zelis al se necu vratiti..
shvatam tvoju tugu svaki san ti je nemiran al opet te ne kapiram zasto jos patis poslaces mu poruku ej gde si mI sta radis oces li na ?? kod nmene ti da svratis ? gledas u telefon I porukama ga gnjavis cekas njegov poziv samo da se javis al nema ga nema nema nema nema suza svrha oka samo jedan drhtaj ceka da kane da padne zelis li da stane ova spanska serija na tvoje crne dane prisetis se cesto kada ste se sreli pa vratis se u dane kad si bila mala seli njegova je prica samo jednog skota ali shvati da je nebitan deo tvog zivota obrisi te suze ma skini ih sa lica jer ti si samo jos jedna zbunjena devojcica..
nisam vise klinka stvarno nisi fer ja sam mala barbika sto ostavlja je ken nisam tvoja nisam nicija znam da me zelis to je zelja svacija ja sam lutka srcem poput misa kada te nema u dusi mi je kisa zasto ucini nikad necu shvatiti znam da me zelis al se necu vratiti....

No comments:

Post a Comment