Saturday, December 11, 2010

Volim te zivote moj...samo tebe...samo za tebe sam spremna na sve :)

  znas moje tajne sve 
Kad sam tuzna kada tesko je 
Tebi dusu otvaram jer znam da u tebe sam sigurna
Uvek tu ja bicu pored tebe
Jer ti si od onih koje vrede
Jedna uz drugu ma sta da desi se
zajedno mi smo najjace

Jedna prica dve uloge
Jedna za drugu uvek cine sve 
Mi smo ono sto opstaje
Nek ti pesma kaze sve
Znaj da nikad nisi sama
Uz tebe sam svakog dana
A ovo je moj nacin da ti kazem hvala
I sada lose zaboravi slavi dok
su s tobom drugovi
Musko prodje ljubis i ostavi a na kraju ostajemo samo mi

Sve nase price i fore iz skole
Da li te onaj sada opet zove
Bivse drugarice sad samo lovu vole 
A mi na zemlji jos smo dole 
Petkom uvek u bloku posle skole
Da ispricas mi sve pricice nove
Ludi smeh zbog cega niko ne zna
To je ta nasa tajna veza 
zajedno mi sada idemo do zvezda
Kad ti oci zasuze
Dobro znas taj broj samo pozovi me
Kad ti drugi sruse sne ja bicu tu zauvek kraj tebe

2 comments:

  1. Srecha moya najdraža. Zbog Tebe postojim .. i nezaboravi da Volim te... <3

    ReplyDelete
  2. <3<3 Volim te zivote moj....volim te sreco moja...samo ti si uz mene,samo ti si vrijedna mojih suza :D

    ReplyDelete