Saturday, December 11, 2010

Ti si moj dar sa neba...

Od svih lepih stvari koje ovaj život može doneti, trebala mi je samo jedna stvar...i dobila sam ono što sam željela.       volim te...
Ti si jedini razlogmoja jedina sreća,.. Ti si moj dar sa neba.. . Trebam te jer u tvom zagrljaju pronalazim mir, mir koji me nosi kroz život. Ti si nada koja me pokreće... da nastavim dalje, ti si ljubav koja leči moje rane.. da bol zauvek iz srca nestane, ti si razlog zbog kojeg je sreća dobila svoje vlastito ime.
Ti si moje sunce u nevremenu, moja zvezda u tami, ti si more koje me obavija.. . tonem u tvojoj ljubavi, ti si oblak koji me nosi,daješ mi sigurnost koju sam oduvek tražila. Ti si moj anđeo...Ti si sve što želim videti. Tvoj osmeh osvetljuje moj put kroz život,..zato smeši se, priđi mipogledaj u moje oči i sve ćeš znati. Svaki tvoj dodir, svaki poljubac, zagrljaj, teši me, daje mi sigurnost da te neću izgubiti... Nadam se da se ne varam, ovaj put. Nalazim se u naručju moga anđela, u miru kojeg toliko volim, volim osećati tvoju blizinu, gledati kako spavaš, slušati kako dišeš,sve dok se ujutro ne probudim među zrakama svetlosti. Drži me na svojim krilima.. Samo želim zauvek živeti u tvom zagrljaju. .. samo želim zaboraviti na sve ružne uspomene i osećati sreću u svom srcu...  Samo želim zauvek tebe voleti, anđele moj.. i nikada ovaj osećaj neće biti izbrisan jer volim te svim svojim srcem i čuvam te, jer ne želim da odes...   

No comments:

Post a Comment