Sunday, December 12, 2010

Vise ne vjerujem u bajke !!

Ludi ponos, inat, ma glupost čista.Kad igraš glavom,gaziš srce..Postoje oni pre i posle kojima sam granice svoje tolerancija pomerala i kojima sam prećutkivala, žmurila.Postoje oni pre i posle koji su to mnogo manje ili nisu uopšte zasluživali. I postojiš TI."Hej, sada znam gde sam grešila i ...gde sam nažalost bila gad, a gde nažalost ne."Ma sitne godine na mom računu me nisu znale navesti na pravu stranu,na tvoju stranu.I ne,nisam tužna,ne kajem se.Danas bih drugačije odlučila.Danas me vodi srce.Tih godina bilo je važnije sve drugo.Bilo je važno stajati i kad se sve u tebi topi.Kome li sam samo poturala tu masku !?Danas gorim do kraja.Danas znam da ušutkam onaj moj inat u glavi, da oćutim, da otvorim srce.Danas znam da ostanem ili da zauvek odem.Danas ne ostavljam ništa na pola.Znam, rizikujem, stavljam srce na sto, ali zaključano ne vredi ničemu.Tražim jedan stari osećaj. Onaj kad imaš trenutak u kojem ne želiš ništa menjati.Osećaj kada znaš da su sve te silne planine oko tebe obični brežuljci u visini jednog HOP.Tražim onaj osećaj ispunjenosti kad utoneš u jedan zagrljaj.Danas tražim taj JEDAN zagrljaj...Ove reci dolaze iz dubine necega sto ljudi zovu dusa,a ja ni sama vise neznam gde se smestaju i zasto traze potrebu da ih kroz poruke iskazujem..Mozda ih moram napisati kako bi bile deo tvoje blizine. one su samo glasnici koji ti zele preneti poruku koju je oblikovala..Ovim recima, pokusavam otvoriti vrata zakljucana sa unutrasnje strane,vrata svoje duse... ruke su mi umorne i drhte a glas tako tih...znas i sam kako sam nespretna kad trebam nesto vazno reci...zato je lakse da ti pisem,da u svako slovo pokusam utkati onu neznost koju imam za tebe...nemam puno toga da ti dam...ovakva kakva sam,sa napuklim srcem,samo mogu na komadicima istog ispisati tvoje ime...Ne nudim obecanja i nadu da postoji neko nase lepse sutra,onda kad zelis pobeci od svih.....ja sam samo tvoj ''stek'' gde mozes sakriti neznost... ne nudim se da budem tvoja princeza, koju ces cuvati i stititi,ti znas da ja u bajke ne verujem...ja bicu samo jedna mala zvezda na tvom nebu,cija svetlost nije dovoljno jaka da osvetli citav tvoj zivot, ali jeste jedan kutak tvoje duse..

No comments:

Post a Comment